nuffnang

R.a.Y.a 2.0.0.9


Salam semua,

Selamat menyambut hari raya aidilfitri..

Aku sempat beraya di Kedah selama 3 hari, then kena balik JB semalam coz hubby dah keje hari ni..

So masa yang ada kat kampung digunakan sebaik-baiknya.

Raya pertama, selepas solat kami berkumpul di rumah aku untuk makan dan bersalaman. Kemudian terus ke pusara ayahanda untuk tahlil dan bacaan yasin.


Mak, mama, my sis dan sesi mintak ampun


Di pusara


Pastu barulah ke kampung abah untuk melawat atuk, nenek dan saudara-saudara abah yang lain.

Ye lah, walaupun abah dah takde, hubungan keluarga jangan diputuskan.

Off road jalan lecak, and with nenek


Apa-apapun, raya kali ni memang agak suram. Dan mungkin juga raya aku yang terakhir di Kedah. Tahun depan, aku beraya di kampung hubby. Dan mungkin hujung tahun depan mama mahu pindah terus ke kampung si Terengganu.

Heroes of the family, and my mum and siblings

Keluarga besar allahyarham Zulkhafri Hj Hassan.
Dari belakang kiri : Idham Nazri (menantu), Khairul Anuar, Mohd Helmy, Nazir Nayan (menantu), Mohd Hafizhon, Mohd Firdaus.
Dari tengah kiri : Siti Zalzaliza, Siti Zalzahila, Mohd Fahmy Izwan, Noorul Azuwar (aku le tu), Nurul Adibah.
Dari depan kiri : Danish (cucu), Siti Kholijah (isteri), Wan Hayati (isteri), Qistina (cucu).


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!
MAAF ZAHIR BATIN!

2 comments:

  1. bile pindah kat trg nanti,kite wat barbeque besar2 4 family gathering..=)

    ReplyDelete
  2. insya Allah.. selalu wat BBQ sek sek sana je.. nanti dah leh join..

    ReplyDelete