nuffnang

Bengkung Moden

Ok tak nak beli ni? Selain dari pakai bengkung zig zag Tropical Herbs Amway tu, rasa macam nak beli yang ini buat spare. keluar2 hospital or malam2 boleh pakai. Takkan nak pakai zig zag yang jalan kepit sampai malam kan? Any suggestion untuk bengkung simple yang korang dah penah try?


Bengkung moden berzip (bahagian perut sahaja)

Bengkung moden berzip ini memang direka khas untuk ibu-ibu yg sibuk. Sering kesuntukan masa. Sangat praktikal. Amat sesuai digunakan semasa berpantang dan juga selepas pantang. Ia bukan saja untuk ibu-ibu yang baru saja bersalin bahkan wanita- wanita yang mahu mengempiskan perut juga boleh menggunakannya. Memang amat berbaloi...bengkung ini mengandungi infrared yg boleh mengurangkan toksin-toksin dalam badan dan juga memecahkan lemak-lemak yg berlebihan.. Terdapat zip 4 langkah yg amat senang digunakan. Anda hanya perlu menggunakannya mengikut tahap keselesaan anda. Amat Mudah dan Praktikal!! X perlu bersusah payah untuk mengikat tali...

yg ni ukuran pinggang 22-38 inci leh pakai.



check sini untuk maklumat lanjut --> Danita Online Maternity Shoppe





3 comments:

  1. Pakai premium beautiful la noorul..highly recommended. Ada lifetime warranty lagi. Sgt selesa dipakai..aku pakai PB jugak lps bersalin..contact aku ek :)

    ReplyDelete
  2. too pricey la beb. ada diskaun 3,4 ratus harga kawan2? huhu

    ReplyDelete
  3. price bleh citer beb..jom kita PM kat fb :)

    ReplyDelete