nuffnang

Keguguran


Eh dah berapa hari tak menjenguk blog aku ni. Mood dah ke laut daa..

Anyway nak citer pasal keguguran anak rambut aku yang makin menjadi-jadi ni.


Ini bukan diriku.. hehe.. ehsan Google Image.

Sejak Airis umur 3 bulan, rambut gugur bukan main lagi. Orang2 tua kata kalau budak asyik menyembur liur tu, tak lama lagi nipis le rambut mak dia. Haa betulla tu. Eh apa kaitan pulak anak menyembur dengan rambut gugur? Ikut logik mmg la takde kaitan, cuma bila umur 3 bulan, kebolehan si anak adalah membasahkan muka mak bapak dia dgn air liur.. manakala untuk emaknya hormon hamil mula kembali sediakala.

So bila hormon bertukar, maka berguguranlah air mata rambut atas kepala ni. Isk..Isk.. 

Hilang sudah rambut tebal gilang gemilang ala2 Fauziah Gous masa tgh mengandung hari tu.. Maka solusinya, potong rambut pendek sikit untuk ringankan rambut dan kurangkan gugur.

Tak lupa jugak, sapu lantai hari-hari. Huh!

Ok nak selit gambar budak montel mata bulat..


Sorry lah tajuk saja kasi gempak. Jangan marah naa..  ^_^

2 comments:

  1. Remarkable! Its truly amazing paragraph, I have got much clear idea concerning from this article.
    My webpage: ORder African Mango

    ReplyDelete
  2. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

    ReplyDelete