nuffnang

Sahur oh Sahur

Citer minggu lepas..

Punya la letih melayan Adam satu hari, so sampai malam aku dah 'lepak' dan melepek..

nak masak untuk sahur pun tak larat, jadi minta tolong ayah adam yang encem tolong masakkan sambal udang.

Dodoikan adam dekat sejam baru nak tido.. ngan aku2 skali terlelap. Pukul 12 malam, aku alihkan Adam ke tilam dia, ada bau-bau sedap menusuk hidung.. ada pulak orang buat kuih malam2 ni.

Sekali kul 2 Adam nak susu, aku bangun basuh botol.Bukak je pintu lagi kuat sedap dan harum meremangkan bulu roma bau dia.. rupa2nya.. ni haaa..

|

|

|

|

|

|

|

|


Sambal udang hangit gara2 ayah adam kecikkan api dan lupa nak tutup.. Haishh.. dah la itu je lauk yang ada nak buat sahur. Last2 aku goreng nasi dengan ikan bilis. Syukurla tak terbakar rumah..

5 comments:

  1. laaaaaa....macam mana leh terlupa ni...kalau separuh hangit sedap jugak makan ...tapi dah hangit rentung tak leh buat apala ye....

    ReplyDelete
  2. sayangnya lauk tu~ saya sahur makan roti cicah milo je huhu dapur takde..

    ReplyDelete
  3. alala..kesiannya..tp itu la kak.. allah masih nak sambungkan rezeki kita kan =)

    ReplyDelete